6/07/2016

To naprawdę działa - Intensywny hialuronowy wypełniacz ust marki DermoFuture

Jak już wcześniej Wam pisałam przy okazji Hialuronowego Wypełniacza do Ust marka DermoFuture ma w swojej ofercie produkty do bezinwazyjnego wypełnienia ust. Mówiąc szczerze na myśl o igle, którą ktoś jeszcze miałby wbijać mi w usta robi mi się słabo. Bardzo się cieszę, że mam możliwość testowania tak ciekawych kosmetyków jak wypełniacze w formie kremu. 

preparat powiększający usta

Kolejną i ciekawą nowością marki DermoFuture jest tym razem INTENSYWNY HIALURONOWY WYPEŁNIACZ UST, który ma sprawić, że już w 5 minut usta stają się pełniejsze, jędrne i nawilżone. Formuła kremu pomaga nam w szybki sposób uzyskać spektakularną objętość i kształt ust.
Zwiększone działanie usieciowanego kwasu hialuronowego sprawi, że usta staną się jędrne, nawilżone, a drobne zmarszczki wokół nich zostaną zniwelowane. Produkt stymuluje produkcję naturalnego kolagenu w ustach.
Skład:

Sposób użycia: Kilkukrotnie w ciągu dnia należy nakładać preparat na skórę ust. Może on również służyć jako baza pod pomadkę lub błyszczyk. Dla pogłębienia efektu należy używać go wieczorem – przed snem i rano – przed wyjściem. Po kilku minutach od pierwszego użycia usta są wypełnione i ujędrnione, nabierają kolorytu. Po 28 dniach stosowania usta stają się powiększone i wypełnione. (Opis producenta)


Kosmetyk w formie kremu sprawdza się idealnie. Bardzo ładnie się wchłania i stanowi doskonałą bazę pod makijaż ust. Na powierzchni skóry pozostaje delikatna warstwa, ale nie ma ona wpływu na pozostałe produkty. Działanie wypełniacza nie objawia się bolesnym pieczeniem lub kłuciem. Jest to raczej taki rodzaj mrowienia, który nie przeszkadza, ani nie powoduje dyskomfortu. Po aplikacji przez około 2 godziny czujemy jeszcze  jak skóra pracuje. Jeśli krem wydostanie się poza kontur ust może wystąpić nawet lekkie zaczerwienienie skóry. 

            Stan początkowy      Hialuronowy wypełniacz po 28 dniach      Intensywny wypełniacz po 21 dniach

Wypełnienie jest widoczne i jeszcze lepsze niż w przypadku stosowanego przeze mnie wcześniej Hialuronowego wypełniacza. Kąciki ust są nawet lekko uwypuklone i uniesione jak przy tradycyjnym wypełnieniu za pomocą iniekcji. 

 Stan początkowy                                        Intensywny wypełniacz+błyszczyk

Powiem Wam, że testowałam wypełniacz również pod kątem wyrównania asymetrii, którą mam z prawej strony ust (na zdjęciu z lewej) ….. i to również działa. Generalnie jestem na TAK i widzę, że znalazłam nową ulubioną bazę pod pomadki. Już teraz wiem, że wypełniacze DeromFuture zagoszczą na dłużej w mojej kosmetyczce.


Tubka o pojemność 12 ml i kosztuje 19,90 zł. Produkty marki DermoFuture kupicie w sklepie internetowym tenex24.pl lub w drogeriach Rossmann.

Jak podobają się Wam uzyskane rezultaty?